fredag den 7. april 2017

Ophæng til aktivitetsstativ


Jeg har fået en bestilling ind på nogle ophæng til baby aktivitetsstativ., sådan et af træ hvor baby ligger nedenunder og kan lege med legetøjet der hænger. 
Jeg har lavet: 
Grå flyvemaskine (link til opskrift)
Lyserød stjerne (link til opskrift)
Hvid luftballon (ingen opskrift)


De er lavet på ophæng af 1mm lædersnor fra søstrene grene og ubehandlede trækugler 15mm og 20mm. 
Omkring de små kuglercharcjeg hæklet således: 
1omg: 6fm i magisk ring 
2omg: udtagning i alle masker (12m)
3omg: *1fm, 1udtagning* gentag runden rundt (18m)
4-6omg: 1fm i hver (18m) læg trækugler ind nu, før du laver indtagninger.
7omg: *1fm, 1indtagning* gentag runden rundt (12m)
8omg: indtagninger i alle masker (6m), brydning hæft enden.



8 kommentarer:

  1. Hej Louise! De er rigtig fine de ophæng du har lavet. Er det nogle du laver på bestilling? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej!
      Tak, jeg laver dem på bestilling til 75kr/stk.
      Men lige nu har jeg lukket for bestilling. Åbner igen indenfor en måned.

      Mvh Louise Lykke

      Slet
  2. Hej Louise.
    Sikke nogle søde ophæng!
    Hvor mange kugler bruger du i hver størrelse og er det kun de små du hækler udenom?
    Mvh. Anna :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna.
      Det er forskelligt, nogle gange bruger jeg kun trækugler, andre gange blander jeg med hæklede kugler. Det afhænger også lidt af hvor lange de skal være.
      Jeg vil anbefale at du lægger den op på et bord foran dig og ser hvad du synes bedst om.
      Mvh Louise Lykke

      Slet
  3. Hej Louise. Hvor lang tids ventetid er der på de tre stk aktivitetslegetøj på billedet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina.
      Vil du sende en mail med farveønsker. Ellers kan jeg ikke holde overblik. Louisenielsen1992@hotmail.com
      Ventetiden er kort lige nu - omkring 7-14dage.

      Mvh Louise

      Slet
  4. Hej Louise.
    Kan man stadig bestille ophæng hos dig?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej.
      Jeg tager ikk imod bestillinger før efter nytår.

      Slet