Inspiration // hæklet elefantrangle

Jeg er blevet vildt stor fan af den her skønne elefantrangle - det er et hurtigt og simpelt projekt som jeg synes er rigtig god at give som gave. Jeg har efterhånden lavet elefantranglen nogle gange, fordi jeg bliver inspireret til at lave nye udgaver og kombinere nye farver.

Den originale opskrift ligger på bloggen Trolleungen, og det direkte link til opskriften kan findes HER. Når jeg laver ranglen laver jeg snablen smallere (kun 15fm) så håndtaget/selve rangledelen bliver lidt mindre.

Du kan se nogle af mine varianter herunder:





 
Derudover har jeg arbejdet med opskriften, for at give den et andet udtryk, som mere ligner en mus/babyelefant. Der har jeg indtaget til 12fm og lavet håndtaget i denne omkreds i stedet. samtidig har jeg lavet små ører, som blot er simple 'kugler' uden fyld. 

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar