Strikket cardigan


Spændende at begive sig ud i nye projekter - særligt strik er udfordrede for mig fordi jeg kun har strikket sådan 'rigtig' siden julen 16'.. men jeg har flere gange set billeder af denne trøje - så måtte købe opskriften hos petiteknit. Cardiganen hedder Carls cardigan. Jeg har brugt under to nøgler "Fibra natura bamboo jazz" i gammelrosa. Og jeg siger dig at garnet er lækkert! Bambussen giver det er lidt shinny overflade - som gør sig godt på cardiganen. 

Endnu mangler jeg at slå masker op til knapkanten fortil samt at montere og hæfte ender.. men den ligger lige og hviler - for jeg er allerede begyndt på andre projekter / ups! Det må være en kreativs bekendelse..


1 kommentar:

  1. det er sjov med den shinny overflade - det har bambus strømper også ... så det er nok fibrene i bambus der gør det ...

    SvarSlet