Strikket 'McDreamy' trøje til Oliver

 
Oliver er nu 4,5måned - men siden han var 3mdr, har jeg haft planer om at skulle strikke en vintertrøje til ham. Til brug ind og ud af bilen og når man lige har ham på armen. Jeg har kigget rundt på nettet for inspiration - særligt Instagram er godt til at se strukturer og farvekombinationer som andre har lavet. Jeg faldt over denne gratis opskrift på "McDreamy" trøjen på Garnstudio.com.
 
Jeg blev kontaktet af garn- og hobbybutikken "'Hobbii.dk" som gerne ville sponsorere noget garn til mine projekter. Det takkede jeg ja til og fik tilsendt en portion ''Hobbii Soft Alpaca" og "Hobbii Baby Merino".
 
Til Olivers trøje brugte jeg lige under 2nøgler (2x50g) af baby alpaca'en. Jeg valgte farve nr. 15 - Huntergreen, hvilket jeg slet ikke har fortrudt. Den er mega flot og dy i farven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar